Regulamin

Szanowni Klienci, poniżej przedstawiamy zasady, którymi należy się kierować podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym: www.althairstore.pl .
W regulaminie zawarte są wszystkie istotne informacje potrzebne do przeprowadzania transakcji.
W razie niejasności, bądź jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiać Państwa wątpliwości. Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w zakładce ”o sklepie”.

 

 

 

REGULAMIN SKLEPU

 

Warunki ogólne

  • Sklep internetowy ALTHAIR działający pod adresem www.althairstore.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu.
  • Właścicielem sklepu internetowego www.althairstore.pl jest:

    ALTHAIR
    Anna Janczarek
    ul. Targowa 33a/5
    03-728 Warszawa
    NIP 7151868036
    REGON 060510869

 

  • Dokonanie zakupu w sklepie internetowym www.althairstore.pl jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu.
  • Produkty ze stawką VAT sprzedajemy tylko na terytorium Polski.

 

Składanie oraz realizacja zamówień

 

  • Zamówienia należy składać poprzez stronę internetową.
  • Warunkiem dokonania zakupów jest wypełnienie formularza zamówienia? Rejestracja, podczas której należy podać dokładne dane teleadresowe
  • Po poprawnym złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma potwierdzenie zakupów na podany przez siebie adres mailowy.
  • Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę.
  • Zamówienia są realizowane w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania kwoty na koncie Sprzedającego.
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonych zamówień, firma Althair zastrzega sobie prawo do wstrzymania ich realizacji – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
    Zamawiający decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
  • Firma Althair zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w momencie błędnego, bądź niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia . O fakcie wstrzymania zamówienia Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową bądź telefoniczną.
  • Firma Althair wystawia na każdą sprzedaż paragon, a na życzenie fakturę VAT (faktury wystawiamy tylko w wersji elektronicznej). 
  • Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, ale istnieje możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w siedzibie firmy. 

 

Sposoby płatności oraz wysyłka zamówień

  • Za zakupione towary Kupujący może zapłacić przelewem na konto bankowe Sprzedającego, za pobraniem , przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu (gotówka).
  • Wysyłka zamówień jest realizowana poprzez inPost, poprzez dostarczanie:

               przez kuriera inPost

               do paczkomatów inPost

  • Odbiór osobisty – koszty wysyłki nie są wówczas pobierane.
    Odbioru osobistego można dokonywać pod adresem:

    Ul. Targowa 33a/4
    03-728 Warszawa
    Woj. Mazowieckie

    NIP: 7151868036

    Pon-Pią: 10:30-18:00
    Sob: 10:00-14:00
  • Wysyłka za granicę tylko przy wpłacie na konto.Koszty wysyłki w zależnośc od kraju Kupującego jak i wagi przesyłki.
  • Jeżeli towar nie został dostarczony w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia lub otrzymania informacji o wysyłce, Kupujący ma obowiązek zgłosić ten fakt, celem wyjaśnienia sprawy w terminie nie przekraczającym 14 dni licząc od daty złożenia zamówienia. Po tym terminie towar zostaje uznany za dostarczony.
  • W razie zaginięcia przesyłki, powstałego z winy osób trzecich, firma Althair zastrzega sobie 60 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji.

 

Reklamacje

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon, oraz wypełniony Formularz Reklamacji zawierający opis przyczyny reklamacji. Formularz Reklamacji dostępny jest na stronie sklepu, oraz pod tym linkiem Formularz Reklamacji .
  • Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia.
  • Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z niewłaściwym użytkowaniem produktów. Tego typu reklamacje nie zostaną przyjęte do realizacji.

 

Zwroty

 

  • Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podawania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
  • Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon bądź fakturę, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności.
    Wszelkie zwroty bez pisemnego oświadczenia nie będą brane pod uwagę.
    Protokół zwrotu dostępny jest na stronie sklepu, oraz pod tym linkiem
  • Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi.
  • Zwrotowi podlegają towary nierozpakowane.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem.
  • Sklep przyjmuje zwroty TYLKO I WYŁĄCZNIE wysłane przesyłką kurierską na adres sklepu. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych ani punktów odbioru.